اخباراخبار روستا

اطلاعیه بنیاد خیرین روستای قره تپه

 

 

امام صادق (علیه السلام) می فرماید: «از رحمت خداوند به دور است،  کسی که خداوند مالی را به او ببخشد و آن گاه چیزی از آن را صدقه ندهد. آیا سخن پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) را نشنیده اید که فرمود: “صدقۀ یک درهم با فضیلت تر از نماز ده شب است.

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (صلی­ الله ­علیه ­وآله):‏ «یَا عَلِیُّ ثَلَاثٌ مِنْ حَقَائِقِ الْإِیمَانِ الْإِنْفَاقُ‏ مِنَ‏ الْإِقْتَارِ وَ إِنْصَافُکَ النَّاسَ مِنْ نَفْسِکَ وَ بَذْلُ الْعِلْمِ لِلْمُتَعَلِّم‏.

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمود: ای علی! سه چیز از حقایق ایمان است. “انفاق در وقت تنگ دستی”، “انصاف تو با مردم از خودت” و “بذل کردن علم و دانش به طالب علم”.

 

بنیاد خیرین روستای قره تپه که در ماه رمضان امسال  با اعضایی بالغ بر هشتاد نفر به منظور خدمت رسانی به نیازمندان روستا در قالب  سبد کالا بصورت ماهانه،کمک هزینه تحصیلی ،کمک هزینه درمان ،ازدواج ،مسکن  وغیره تشکیل یافته است از کلیه خیرین روستا و قره تپه یهای مقیم سراسر کشور وهچنین سایر خیرین انسان دوست دعوت میکند تا با عضویت خود در این بنیاد باعث جاری شدن لبخندی بر لبان این عزیزان شوید…

 

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر ارتباط برقرار کنید

091353786751

09147285207

09148825828

 ازکلیه اعضای محترم بنیادخیرین روستای قره تپه خواهشمنداست شماره کارت های بانکی خود را به همراه کد ملی به یکی از شماره  تلفن های فوق ارسال فرمایند.

شماره کارت ،جهت واریز کمک های نقدی شما عزیزان

 

023444333454545imagesindex

4

1

images

index

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا