اخبار سیاسیعکس خبری

توضیحات معاون احمدی‌نژاد درمورد عـکس جنجالی: عـکس‌ها را تغییر داده‌اند

معاون رئیس جمهور درباره دست دادن احمدی‌نژاد با مادر چاوز گفت: آنها خیلی اظهار ارادت می‌کردند و اصرار داشتند که دست رئیس جمهور را بگیرند، اما رئیس جمهور دست‌هایش را می‌کشید. رئیس جمهور در مقابل ابراز تاسف و احساسات مادر چاوز که گریه می‌کرد و به احمدی نژاد می‌گفت که تو مانند پسر من هستی، آقای رئیس جمهور در همین حد می‌خواست که پاسخ دهد و رد شود.
معاون رئیس جمهور تصاویر مصافحه (دست دادن) رییس جمهور با مادر رییس جمهور متوفی ونزوئلا را جعلی خواند

به گزارش آخرین نیوز، وب درمورد عکس‌های جنجالی منتشر شده از احمدی‌نژاد گفت: رئیس‌جمهور فقط می‌خواست به ابراز احساسات مادر چاوز پاسخ بدهد.

توضیحات معاون احمدی‌نژاد درمورد عـکس جنجالی: عـکس‌ها را تغییر داده‌اند

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون رئیس جمهور در گفت‌وگو با تسنیم درباره عکس‌های جنجالی منتشر شده از رئیس‌جمهور در مراسم تشییع هوگو چاوز اظهار داشت: من و آقای صالحی در آنجا حضور داشتم و چنین چیزی صحت نداشته است.

وی ادامه داد: عکس‌ها را تغییر داده‌اند و یا آنها به گونه‌ای انداخته شده که این‌گونه برداشت شده است و مصافحه‌ای در کار نبوده است.

معاون رئیس جمهور درباره دست دادن احمدی‌نژاد با مادر چاوز گفت: آنها خیلی اظهار ارادت می‌کردند و اصرار داشتند که دست رئیس جمهور را بگیرند، اما رئیس جمهور دست‌هایش را می‌کشید.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: رئیس جمهور در مقابل ابراز تاسف و احساسات مادر چاوز که گریه می‌کرد و به احمدی نژاد می‌گفت که تو مانند پسر من هستی، آقای رئیس جمهور در همین حد می‌خواست که پاسخ دهد و رد شود.

وی در توضیح رفتار و اشارات خودش به احمدی‌نژاد در فیلم منتشر شده از این ماجرا اظهار داشت: من به آقای رئیس‌جمهور می‌گفتم که از آن مکان رد شویم.

میرتاج‌الدینی در پایان تاکید کرد: احمدی‌نژاد با مادر چاوز مصافحه نکرده است.

1 دیدگاه

  1. کاش یک مرد دیگه تو این سرزمین مثل احمدی نژاد پیدا بشه تا خرابیهارو اباد کنه بعد از دوره پهلوی که کل زیرساختهای اصلی کشور مثل مدارس فرودگاه راهها صنایع مادر استادیومهای ورزشی رو برامون ساخته بود تنها دولت احمدی نژاد بود که به زیرساختهااهمیت داد استادیوم ساخت فرودگاه ساخت خانه هارو نوسازی کرد مدارس رو نوسازی کرد من موندم بقیه با این همه ادعا چیکارکردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا